Prekursorka corporate wellness w Polsce | 5. Forum Zdrowie Pracownika

Beata Dyraga to prekursorka corporate wellness w Polsce. Ma za sobą blisko 20 lat doświadczenia, tysiące zrealizowanych projektów i wypracowane własne unikalne narzędzia pracy. Niekwestionowana ekspertka w tej dziedzinie będzie gościć na Forum Zdrowie Pracownika 31 maja o godz. 10:00. Podczas konferencji opowie o rozwoju i perspektywach polskiego wellbeingu. Warto się pojawić, by poznać eksperta tej rangi. Jeśli więc jesteś praktykiem HR, BHP lub CEO, interesują Cię nowoczesne rozwiązania, skuteczne programy, trendy na rynku – koniecznie weź udział w wydarzeniu.
Czytaj dalej Prekursorka corporate wellness w Polsce | 5. Forum Zdrowie Pracownika

Beata Dyraga na Forum Meet Benefit – kwiecień 2021

Jak dziś skutecznie wdrażać i sprzedawać usługi wellbeingowe online? Nowe rozwiązania w nowej rzeczywistości to temat wystąpienia Beaty Dyraga na Forum Meet Benefit 2021. Z prekursorką wellnessu korporacyjnego w Polsce spotkasz się już 14 kwietnia o godzinie 11:00. Po prelekcji będzie czas na pytania, a 15 kwietnia – po zapisach – szansa na spotkanie w formule „speed dating B2B” (siedem 15-minutowych spotkań prelegentki z reprezentantami firm). Liczymy na Twoją obecność 🙂
Czytaj dalej Beata Dyraga na Forum Meet Benefit – kwiecień 2021

Wystąpienie Beaty Dyraga na Forum Zdrowie Pracownika luty 2021

Już 17 lutego rozpoczyna się Forum Zdrowie Pracownika, na którym po raz kolejny nie zabraknie i nas. Beata Dyraga, prekursorka wellbeingu korporacyjnego w Polsce i prezeska Grupy Prodialog, wystąpi z prelekcją: Jak skutecznie budować zdrowie psychiczne pracowników – rozwiązania na tu i teraz”. Założycielka Prodialogu przedstawi usługi, programy i strategie online, pozwalające efektywnie budować i wdrażać programy wellbeingowe. Takie, które autentycznie wpierają ludzi, budują zaangażowanie pracowników, a samym organizacjom przynoszą satysfakcję i dumę.
Czytaj dalej Wystąpienie Beaty Dyraga na Forum Zdrowie Pracownika luty 2021

O ROLI MANAGERA W REDUKCJI BIERNEJ OBECNOŚCI.

Pandemia czy nie, bierna obecność pracowników to jeden z głównych powodów, obniżenia efektywności działania organizacji czzy generalnie naszego działania bez względu na to czym się zajmujemy. Aktualna sytuacja dodatkowo wzmaga to zjawisko, gdyż większość pracowników odczuwa obecnie wiele trudnych emocji, obaw i lęków również managerowie borykają się z trudnościami emocjonalnymi wynikającymi m.in. z braku kontroli, niepewności jutra i niestabilności sytuacji. I o ile nieobecność fizyczna jest widoczna i mierzalna; nieobecnych duchem – zauważyć znacznie trudniej.

Czym jest owa bierna obecność?

Czytaj dalej O ROLI MANAGERA W REDUKCJI BIERNEJ OBECNOŚCI.