„POSMAKUJ, CZYM JEST CORPORATE WELLNESS”
Nagroda ufundowana przez Prodialog dla laureatów „Top HR Manager”
Warszawa 2014
17. czerwca Prodialog zaprosił Finalistów VI edycji konkursu organizowanego przez Walters Kluwer pt: „TOP HR MANAGER” na całodzienne spotkanie warsztatowe „POSMAKUJ, CZYM JEST CORPORATE WELLNESS”. Była to nagroda specjalna dla 10 najlepszych HR Managerów w Polsce.
Warsztaty odbyły się w ciekawych wnętrzach Splotu Artystycznego, w centrum Warszawy. Beata Dyraga, prezes firmy Prodialog, zapoznała Uczestników z ideą Corporate Wellness, którego jest prekursorką. Opowiedziała o zasadach pracy, o kompleksowym podejściu do tematu, o obszarach którymi się zajmujemy. Po krótkim wprowadzeniu zaproponowaliśmy Uczestnikom 4 tematy, które były ucztą dla umysłu, duszy i dla ciała.
Zaczęliśmy od warsztatu „Balans Praca – Życie – jak zwolnić, a być pierwszym na mecie”. Uczestnicy wspólnie zastanawiali się, co na tym polu może im dać firma w której pracują, ale przede wszystkim – co sami mogą dla siebie zrobić, jak zadbać o siebie i się sobą zaopiekować? Wnioski były odkrywcze.
Dla odmiany drugi warsztat to coś zdecydowanie dla ciała: „Zdrowy kręgosłup – jak dbać o niego w pracy biurowej”. Uczestnicy otrzymali garść informacji na temat budowy i funkcjonowania kręgosłupa, a już po chwili przenieśli się na podłogę, aby jak najszybciej zacząć o niego dbać. Było dużo ćwiczeń praktycznych, uciski, masowanie, rozciąganie. Ćwiczenia na krześle, przy ścianie, to wszystko możemy na co dzień stosować w pracy i w zaciszu domowym. Po uczcie dla żołądka, czyli pysznym lunchu, Uczestnicy dalej „smakowali” corporate wellness.
Kolejny warsztat to: „Pigułki wiedzy – jako odpowiedź na stres informacyjny”. Temat bardzo ważny i potrzebny w firmie XXI wieku. Uczestnicy przyznali, że „Pigułki wiedzy” to świetny sposób na wykorzystywanie potencjału pracowników doświadczonych, wdrażanie nowych, oszczędność czasu i kontrolę nad przepływem informacji.
I na koniec uczta dla każdego – spotkanie z wizażystką, czas na indywidualne porady, wsparcie i pomysł na siebie, czyli „Akademia wizażu – świadomy wizerunek”. Było dużo pytań i wątpliwości, na które każdy otrzymał odpowiedź od trenerki.
Uczestnicy warsztatu „Posmakuj czym jest Corporate Wellness” podsumowując czas spędzony z nami zdecydowanie przyznali się do zarażenia ideą Wellnessu dla Firm. Zobaczyli potrzebę takich działań w swoich firmach, zrozumieli ich zasadność i wagę, zarówno dla pojedynczego pracownika, jak i dla całej organizacji.
Pochwalili nas za profesjonalne podejście do analizy potrzeb, wskazali na bardzo dobre merytoryczne przygotowanie naszych trenerów i ciekawy sposób prowadzenia zajęć, z prawdziwym zaangażowaniem i otwarciem na potrzeby grupy. Docenili również kompleksowość projektu.
Wszystkim Uczestnikom naszego warsztatu dziękujemy za czas wspólnie spędzony, za aktywność i ważne dla nas wypowiedzi oceniające nasz projekt.